X
   
 
    • محسن ایلچی - برندینگ

      محسن ایلچی هستم. تخصصم جاری­ سازی ارتباطات یکپارچه در قالب توسعه ارتباطات رسانه ­ای، مدیریت برند، مدیریت تبلیغات، مدیریت ارتباطات دیجیتال برای شرکت های مختلف است. سال ها مشاور شرکت های بزرگ و صاحب برند بوده و در طراحی و توسعه برندهای شرکتی، شخصی و مکانی مشارکت داشته­ ام. سال ها همکاری با شرکت های تبلیغاتی بزرگ این فرصت را به من داد که در حوزه کمپین هدفمند، آموخته ­ها و تجربیات ارزنده­ ای کسب کنم.

      حدود دو دهه است که در دانشگاه­ های مختلف و مراکز آموزشی به عنوان استاد مدعو و (نه رسمی و تحت استخدام) با سه نسل از افراد جامعه در تعامل هستم.

      حدود سه دهه هم در حوزه روزنامه نگاری اقتصادی از مقطع دستیار خبرنگاری تا مدیرمسئولی، در روزنامه­ های تراز اول همراه روزنامه نگاران همیشه دوست داشتنی بوده­ ام که نتیجه آن نگارش و ترجمه 10 کتاب در حوزه روزنامه­ نگاری اقتصادی است. خیلی هم مرا به عنوان روزنامه­ نگار اقتصادی در حوزه بورس، بانک، صنعت و معدن می شناسند.

      جدای از اینها، از سال 1379، مشاور ارتباطات، طراحی راهبرد و گفتمان­ سازی تشکل ­های اقتصادی بوده ­ام که برخی از این تجربیات در مراکز آموزش اتاق ایران، تهران و سایر شهرستان ها، به مدیران اجرائی تشکل ­ها انتقال یافته است. همچنین، تازه ترین نتیجه این دوره بلندمدت همکاری، ترجمه کتاب طراحی مدیریت راهبردی برای سازمان های غیرانتفاعی در سال 1401 بوده است.

      تحصیلاتم هم در سه حوزه مختلف است، دانش آموخته مقطع دکتری تخصصی ارتباطات، دکتری حرفه ­ای توسعه کسب و کار و دکتری حرفه­ ای بازار سرمایه.

      از یازده مدرک رسمی حرفه ­ای بازار سرمایه هم این فرصت و شانس را داشته­ ام که 10 مدرک حرفه­ ای را به دلیل علاقمندی به دانش مالی و تعامل با نهادهای مالی، کسب کنم.

      در یک کلام، علاقمند همکاری و مشاوره با شرکت­ های دانش بینان یادگیرنده هستم.


      دیگر فعالیت های من:

      * مشاور شرکت ­های دانش بینان

      * مشاور برندهای شخصی تجاری

      * مشاور نهادهای مالی

      * مدیر عامل موسسه اشاعه تبلیغ

      * مدیر مسئول نشریه دیجتیال سهامدار

      * مدرس دوره­ های ارتباطات بازاریابی

      * مترجم و نویسنده کتاب های تخصصی


      مهمترین شعار من در زندگی:

      رژیم ارتباطی، از رژیم غذائی مهمتر است