X
   
 
    • اخبار صنعت
      ۸۰۰ محصول فناورانه درخانه نوآوری و فناوری ایران نمایش داده می‌شود
      رییس مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: بیش از ۸۰۰ محصول فناورانه صادراتی برای معرفی محصولات فناورانه ایرانی به بازار جهانی در خانه نوآوری و فناوری به نمایش گذاشته شده است.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۰/۰۳/۳۱  
      پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان ایران در نمایشگاه ماکس۲۰۲۱ روسیه برپامی‌شود
      پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان ایران با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در نمایشگاه ماکس۲۰۲۱ روسیه که مهمترین نمایشگاه بین المللی حوزه هوافضا است، برپامی‌شود.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۰/۰۳/۳۱  
      ثبت نام برای حضور استارتاپ ها در الکامپ ۱۴۰۰ آغاز شد
      سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در اطلاعیه ای اعلام کرد که متقاضیان استارت‌آپی که تمایل دارند در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ بخش الکام‌استارز، در قالب یک کانتر حضور داشته باشند، باید از امروز ۲۵ خردادماه با مراجعه به سایت رسمی الکامپ ثبت نام کنند.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۰/۰۳/۲۶  
      رشد اقتصادی دو هزار میلیارد ریالی شرکت های دانش بنیان
      سورنا ستاری ظهر سه شنبه در بازدید از مراکز رشد استان مازندران با اشاره به پنج هزار میلیارد تومان از سوی صندوق توسعه نوآوری به شرکت‌های دانش بنیان تزریق شده است، افزود: مراکز نوآوری در حال توسعه است.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۰/۰۳/۲۶  
      اعطای وام‌های ۱۰۰ درصدی به فناوری های رو به آینده
      صندوق نوآوری و شکوفایی حامی طرح‌های پژوهشی نوین بوده و برای فناوری های رو به آینده وام‌های 100 درصدی در نظر گرفته است.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۰/۰۳/۲۶  
      قلم رسانا در ایران ساخته شد/موفقیتی چشمگیر در صنعت نانو تکنولوژی
      قلم رسانا حاوی نانو ذرات جدیدترین اختراع یک شرکت فعال نانویی در ایران است که به‌رغم کیفیت عالی نسبت به نوع خارجی بسیار ارزان‌تر است. استفاده از این قلم در مصارف آموزشی نیز کاربرد بسیار دارد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۰/۰۳/۲۶  
      کمپین شبکه نوآوری دیجیتال ایران با حمایت اینوسنتر برگزار می‌شود
      کمپین شبکه نوآوری دیجیتال ایران با هدف حمایت ویژه از استارتاپ‌های فناوری محور و دیجیتال کشور به‌صورت مستمر و بدون محدودیت زمانی برگزار می‌شود.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۰/۰۳/۲۶  
      بازاریابی دیجیتال چیست ؟
      بازاریابی دیجیتال نوعی فروش از طریق کانال هایی مانند : شبکه های اجتماعی ، سئو ، ایمیل و برنامه های تلفن همراه است . در اصل دیجیتال مارکتینگ یک نوع بازاریابی است که شامل دستگاه های الکترونیکی می شود .
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۰/۰۳/۲۶  
      تقدیر از ۱۰ بانوی ارزش‌آفرین صنعت
      تقدیر از ۱۰ بانوی ارزش‌آفرین صنعت خرده‌فروشی ایران در سالی که گذشت.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۰/۰۳/۲۵  
      ضرورت حمایت از شرکت‌های نوپا
      پیشرفت امروز ICT قابل ‌مقایسه با ۱۰ سال گذشته نیست و این پیشرفت سرعت بالایی دارد. اهمیت این حوزه به‌قدری بالاست که سال ‌به ‌سال بودجه بیشتری به آن اختصاص می‌یابد و دولت‌ها بیش‌ازپیش به آن اهمیت می‌دهند، اما کمکی که ICT به جنبه‌های مختلف زندگی کرده است با هیچ حوزه‌ای قابل‌مقایسه نیست. امروز برای بیشتر کارهای روتین دیگر نیاز به حضور فیزیکی نیست و تنها با داشتن یک موبایل یا لپ‌تاپ انجام می‌شود.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۰/۰۳/۲۵