X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۷/۱۴
    • «ایمینو» با حضور نخبگان، کارآفرینان و مدیران برگزار می کند

      نشست‌ تبادل دانش و تجربه با محوریت «تحول دیجیتال و هوشمندسازی»

      طرح زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی( ایمینو) با هدف اهمیت ترویج نوآوری و هوشمندسازی در توسعه اکوسیستم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی کشور سلسله نشست‌های تبادل دانش و تجربه را با محوریت برگزار می کند.
      "ایمینو" با هدف تقویت جریان نوآوری در زیست بوم بخش معدن و صنایع معدنی برگزار می‌کند

      به گزارش شبکه ایمینو، نشست تبادل دانش و تجربه با حضور نخبگان، کارآفرینان، مدیران دولتی و بخش خصوصی و جمعی از نوآوران بخش معدن و صنایع معدنی به اهمیت تحول دیجیتال و هوشمندسازی می‌پردازد و ایمینو درصدد است با برگزاری این سلسله نشست‌ها نقاط ضعف و قوت زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی را مورد بررسی قرار دهد.


      "ایمینو" به عنوان مجری طرح زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی ایران قصد دارد با برگزاری سلسله‌ نشست‌های کاربردی در زمینه‌های اکتشاف، استخراج و فرآوری، بازاریابی و فروش محصولات، پشتیبانی، حمل و نقل، ایمنی، بهداشت و محیط زیست، انرژی و آب، باطله معادن و پسماند و فناوری های نوین میزبان بازیگران عرصه بخش معدن و صنایع‌معدنی باشد و مسیر ورود طرح نوآورانه، خلاقانه و فناورانه در بخش معدن را با انتقال دانش و تجارت دست‌ اندرکاران هموار کند.


      نشست تبادل دانش و تجربه "ایمینوگپ" با موضوع "تحول دیجیتال و هوشمندسازی" یکشنبه پانزدهم مهرماه 1403 از ساعت اا الی 13 در سالن کنفرانس مرکز نوآوری ایمینو برگزار می‌شود.


      طرح زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی ایران «ایمینو» وابسته به سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی 《ایمیدرو》با هدف «شناسایی، جذب و حمایت از ایده‌های ارزش آفرین بخش معدن و صنایع معدنی» از شهریورماه سال ۱۳۹۹ آغاز به کار کرده و در راستای تسهیلگری برای ایده های نوین در معادن کشور فعالیت دارد.

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.