X
   
 
    • اخبار
      توانمندی نوآوران عرصه ماشین آلات مکانیزه در معادن/ بهره‌برداری از ذخایر عمقی نیازمند ماشین‌های بروز است
      شرکت‌های دانش بنیان «تونل ساز ماشین» و «شایان فناوران آمیتیس» در دهمین رویداد دایان محصولات و خدمات نوآورانه خود به جامعه معدنی کشور را تشریح کردند.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۳/۰۴/۰۴  
      قرارداد همکاری ایمینو و دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای پیاده سازی «جایزه میتا»/ شرکت های نوآور معدنی برای اولین بار ارزیابی می شوند
      طرح ایجاد زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی و دانشکده مدیریت، علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر در راستای پویایی شرکت های نوآور بخش معدن قرارداد «جایزه میتا» را منعقد کردند.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۳/۰۴/۰۲  
      مزایای تبصره ۱۰ الحاقی ماده ۱۴ قانون معادن/ معافیت مالیاتی بهره برداران و تسهیلگری برای نوآوران و فناوران
      سرپرست دفتر صنایع مواد پیشرفته وزارت صنعت، معدن و تجارت از مزایای قانونی تبصره 10 الحاقی ماده 14 قانون معادن در راستای ترویج طرح های نوآورانه و فناورانه خبر داد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۳/۰۴/۰۲  
      دهمین رویداد «دایان» ویژه ماشین آلات مکانیزه در معادن/ نوآوران از دنیای ماشین ها می گویند
      مرکز نوآوری‌ ایمینو با هدف ترویج نوآوری در عرصه ماشین آلات حفاری مکانیزه در معادن، زمینه را برای ارائه توانمندی و دستاوردهای فناورانه 2 شرکت دانش‌بنیان دررویداد هم‌رسانی «دایان 10» فراهم کرد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰  
      آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ‌ای شماره 2-3-1403-IMI
      سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در نظر دارد مناقصه عمومی یک مرحلـه‌ ای با موضوع "انجام امور خـدمات عمومی، فنی و اداری در طرح ایجاد زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی" را به شرح زیر از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار کند.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۳/۰۳/۲۱  
      ضرورت توسعه ظرفیت های محصولات فناورانه و دانش بنیان محور بخش معدن
      معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صمت طی بازدیدی از مرکز نوآوری «ایمینو» بر توسعه بازارهای صادراتی محصولات دانش بنیان بخش معدن و صنایع معدنی تاکید کرد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۳/۰۳/۲۱  
      تور فناورانه معدن منگنز ونارچ قم/ ردپای نوآوری در بزرگترین معدن منگنز کشور
      تور فناورانه معدن منگنز ونارچ قم از سوی «ایمینو» به همراهی شرکت های دانش بنیان و تیم های استارتاپی با هدف فراهم کردن بستر مناسب برای تعامل میان دانشجویان، فناوران و شرکت‌های فناور برگزار شد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹  
      "زیرزمین" برای افراد روی زمین منتشر شد
      «زیرزمین» پادنشری برای افراد روی زمین در مورد مسائل، اخبار و نوآوری‌هایی هست که مستقیم یا غیر مستقیم به زیر زمین مربوط میشه، در واقع به سرچشمه و منبع. این ویژه نامه به درخواست «ایمینو»، تولید و منتشر شده و قراره کلی حرف خوب توش زده بشه. ما در این قسمت به پرقدمت ترین عضو آفرینش یعنی سنگ‌ها و کانی ها و همچنین نوآوری‌ها و علوم جدید می پردازیم و کلی حرف شنیدنی و خوندنی با شما داریم.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹  
      ریسک فناور شدن
      می گوید "نسل جدید نوآور حتما تاریخچه نوآوری‌های قبلی را بخواند و ببیند که چه مصائبی را صاحب یک نوآوری از سر گذرانده و چطوری با او برخورد شده و بعد با آگاهی ریسک فناور شدن را بپذیرد." شاهد شیرین مدیر شرکت دانش بنیان شایان فناوران، اولین سازنده محصولات معدن و حفاری تونل در غرب آسیا معتقد است فعالیت های نوآورانه شاید در ابتدا مورد استقبال دیدگاه‌های سنتی کشور قرار نگیرد، به خصوص در بخش معدن، اما الان پذیرش ها بهتر شده گرچه ریسک خاص خودش هم دارد. پادنشر «زیرزمین» با این فناور گفت و گویی داشته که در ادامه می خوانید.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹  
       آتش بازی در معدن
      عملیات آتشباری معدن در واقع عملیاتی ست که در آن از مواد منفجره برای ایجاد انرژی جهت شکستن توده سنگ های بزرگ به سنگ های خرد استفاده می شود
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹