X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۷/۲۱
    • «ایمینو» طی فراخوانی با هدف فرهنگسازی و ترویج کسب و کارهای نوآورانه اعلام کرد

      انتشار محتواهای تصویری با محوریت نوآوری در پلتفرم INNOTV / قابی برای اشتراک‌گذاری ویدیوهای بازیگران زیست بوم نوآوری و فناوری عرصه معدن و صنایع معدنی

      مرکز نوآوری «ایمینو» با هدف فرهنگسازی و ترویج کسب و کارهای نوآورانه و فناورانه طی فراخوانی به دست‌اندرکاران بخش معدن و نوآوری اعلام کرد که پلتفرم اشتراک‌گذاری محتواهای تصویری زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی با نام اختصاری (INNOTV) با هدف آگاهی بخشی و فرهنگسازی در دسترس کاربران قرار گرفت.
      انتشار محتواهای تصویری با محوریت نوآوری در پلتفرم INNOTV

      پلتفرم «اینو تی ‌وی» با هدف پاسخگویی به نیاز اشتراک گذاری ویدیو کاربران حقیقی و حقوقی در محیط تخصصی نوآوری و به ویژه بستر معدن و صنایع معدنی طراحی شده و کاربران قادر خواهند بود ویدیوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارند و با به وجود آوردن یک کانال ویدیو، دیگر کاربران را به صورت اختصاصی از ویدیوهای خود بهره مند سازند.

      امروزه با توجه به شرایط بازار کسب وکارهای نوپا در ایران، راه‌اندازی کسب و کار و استارتاپ به عنوان بازوی تبدیل ایده به درآمد توسط پایه گذاران کسب و کارهای کوچک مورد توجه قرارگرفته و ایمینو نیز در این راستا تلاش کرده با راه اندازی پلتفرم «اینو تی وی» بستری برای انعکاس دستاوردها، توانمندی ها، چالش ها و فرصت های تازه بازیگران زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی فراهم کند.

      از این رو دست اندرکاران این عرصه می توانند مستند، تیزر، کلیپ های مرتبط به کسب و کارشان را در این پلتفرم به اشتراک بگذارند و محصولات و خدمات خود را به جامعه معدنی و نوآور کشور معرفی کنند.

      این پلتفرم با پخش اختصاصی برنامه تصویری «کافه نوآوری» با محوریت فرصت ها و چالش های کسب و کاری عرصه معدن و نوآوری آغاز به کار کرده و با هدف فرهنگسازی و ترویج کسب و کارهای نوآورانه با نشانی www.innotv.org در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.



      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.