X
   
 
    • اخبار رسانه
      مزایای استارتاپ "هفت‌سنگ" برای جامعه مدیران صنعتی کشور
      مجید منوچهری، بنیانگذار استارتاپ "هفت‌سنگ" در گفت‌وگو با مجله رادیویی "سی‌دید" که به همت "ایمینو" ششمین شماره آن منتشر شده است، از مزایای هفت‌سنگ برای جامعه‌ مدیران صنعتی کشور سخن گفت.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۹/۱۰/۰۲  
      شماره ششم "سی‌دید" منتشر شد
      ششمین شماره مجله رادیویی "سی‌دید" با محوریت نوآوری و معدن از سوی مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی( ایمینو) منتشر شد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۹/۱۰/۰۲  
      «هیپینو» ناجی سیستم های لیچینگ معادن شد
      میزان بازیابی پایین سازه های هیپ لیچینگ در دنیا نوآوران (و محققان) را مجاب کرده تا به دنبال روش های نوآورانه برای افزایش بازیابی سازه های هیپ لیچینگ پیدا کنند. استارتاپ نوین هیپ گستر که به تازگی نام خود را به همتازیست آذر تغییر داده، در حال توسعه تکنولوژی تحت عنوان «هیپینو» است. این استارت آپ در حال حاضر در مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران مستقر است و از مرحله شکل دهی وارد مرحله شتاب دهی شده، با افزایش بازیابی سیستم های لیچینگ و بیولیچینگ راه جدیدی پیش روی صنایع معدنی برای استفاده از روش های مدرن گذاشته است.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۹/۱۰/۰۱  
      روش‌های جذب سرمایه گذار که هر کارآفرینی باید بداند
      رئیس مرکز نوآوری دانشگاه شهید بهشتی گفت: کار آفرینان برای جذب سرمایه گذار باید قبل از ملاقات با آن‌ها به چند نکته کلیدی توجه کنند.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۹/۰۹/۳۰  
      نشست هم‌اندیشی "ایمینو" با نهاد سرمایه‌گذاری "۱۰۰ استارتاپ"
      مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ( ایمینو) در راستای توسعه و بهبود جریان زیست‌بوم کارآفرینی نوآورانه با نهاد سرمایه‌گذاری و شتاب‌دهی "۱۰۰ استارتاپ" نشست همفکری برگزار کرد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۹/۰۹/۲۶  
      برگزاری نشست شورای مشورتی (HSEE) در "ایمینو"
      نخستین نشست شورای مشورتی اچ‌اس‌ای‌ای (HSEE) در مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی( ایمینو) برگزار شد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۹/۰۹/۲۶  
      قانون ۲۰ درصد گوگل چیست و چرا باید در استارتاپ خود از آن استفاده کنید؟
      گوگل که یکی از بزرگترین کمپانی‌های جهان است از یک قانون یا عادت ساده استفاده می‌کند و اگر یک کسب و کار کوچک یا بزرگ یا استارتاپ را مدیریت می‌کنید، باید این ایده را بکار بگیرید.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۹/۰۹/۲۵  
      اولویت ما برای توسعه بازار سنگ‌های تزئینی "کنسرسیوم‌سازی" است
      دبیر انجمن سنگ‌های تزئینی ایران عنوان کرد: در تلاش هستیم با ایجاد هلدینگی‌های صادراتی و کنسرسیوم‌‌سازی بازار سنگ کشور را توسعه بخشیم.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۹/۰۹/۲۳  
      تولید محصول دانش‌بنیان استراتژیک که موجب کاهش بهای تمام‌شده فولاد می‌شود
      محققان یکی از گروه‌های صنعتی دانش بنیان، محصولی انقلابی در زمینه کاهش مصرف پوشش‌های الکترود گرافیتی برای صنایع فولادسازی عرضه کردند که این محصول بر قیمت تمام شده فولاد اثرگذار است.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۹/۰۹/۲۳  
      دنبال جایگزین چوب در سیستم نگهداری کارگاه‌های استخراج زغال هستیم
      دبیر انجمن زغالسنگ از نوآوران خواستار این شد که در زمینه‌ جایگزین چوب و سیستم نگهداری چوبی برای کارگاه‌های استخراج معادن زغالسنگ راهکار پیدا کنند.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۹/۰۹/۲۲