بیوگرافی
بیکوف در اوایل دهه 1960 متولد شد و در سندز پوینت ، جامعه ای در لانگ آیلند ، نیویورک بزرگ شد. پدرش تجارت واردات فلزات را انجام می داد که آلومینیوم را به شرکت های تولید کننده نوشیدنی برای قوطی های نوشابه می فروخت و بیکوف در حالی که یازده سال داشت ، در آنجا شروع به کار کرد. او شروع به پاسخگویی به تلفنها و انجام کارهای مختلف عجیب و غریب در اطراف دفتر کرد ، در سال 1983 از دانشگاه کلگیت فارغ التحصیل شد، پدرش وی را به عنوان رئیس منصوب کرد. بیکوف در مصاحبه با فورچون گفت: "وقتی من مسئولیت این کار را به دست گرفتم ، این شرکت ده کارمند داشت و 30 میلیون دلار درآمد داشت." "در طی ده سالی که من تجارت را اداره کردم ، ما آن را برای 100 کارمند و بیش از 300 میلیون دلار درآمد ایجاد کردیم."
Energy Brands
بیکوف یک رشته کارآفرینی را از پدرش به ارث برد ، که زمانی در اوایل دهه 1970 سرمایه گذاری زیادی در یک پروژه استخراج معادن در ایران انجام داد که بعداً بخشی از یکی از بزرگترین ادعاهای حقوقی علیه دولت ایران پس از انقلاب شد ، بیکوف نیز به فکر راه اندازی مشاغل شخصی خود افتاد. ایده Glaceau در سال 1993 هنگامی مطرح شد که گزارش هایی در مورد احتمال آلودگی آب لوله کشی در محله او در شهر نیویورک منتشر شد. او برای تهیه مقداری آب بطری شده به بازار گوشه ای رفت و در آنجا از انتخاب قفسه ها تحت تأثیر قرار نگرفت. به نظر می رسید تفاوت کمی در مارک های تجاری وجود دارد ، تقریباً همه آنها دارای برچسب های ورزشی دارای تصاویر آرامش بخش اما آرام از درختان یا جنگل ها هستند.
فناوری به نام گلاسو
بیکوف تحقیق در مورد صنعت آب بطری را به طور جدی آغاز کرد ، حتی به مکان های دوردست که چشمه های طبیعی در آن قرار داشت سفر کرد. او همچنین یک دوچرخه سوار مشتاق بود ، و مدتها از کلاه استفاده شده در بیشتر محصولات ناامید بود. اولین ورود وی به بازار نوشیدنی در سال 1994 اتفاق افتاد ، زمانی که او یک کلاهکفشار کششی را اختراع کرد که گرفتن آب از آب را بدون ترمز گرفتن دوچرخه آسان تر می کند. اولین محصول آب بطری Glaceau که در سال 1994 راه اندازی شد ، دارای کلاهک بود که طی چند سال آینده به سرعت در صنعت استاندارد شد. نام تجاری معجون خودش بود ، ترکیبی از کلمات فرانسوی "یخ" و "آب".
Smartwater
محصول بعدی Bikoff ، آب با تزریق میوه بود که در سال 1995 راه اندازی شد و به عنوان یک کالری صفر جایگزین محصولات مشابه با طعم اما به شدت شیرین در بازار شد. اما علایق آمادگی جسمانی او را به راهی دیگر رهنمون کرد، او می دانست که ورزشکاران جدی مثل خودش باید روزانه چندین لیوان آب بنوشند ، اما استعمال آب های بطری با محتوای مواد معدنی بالا خطر سلامتی است. ایده او این بود که به جای آن ، آب تصفیه شده را با ویتامین ها یا سایر مواد افزودنی مفید تزریق کند ، و با این حساب او Smartwater را در سال 1999 راه اندازی کرد که حاوی الکترولیت های اضافی کلسیم ، منیزیم و پتاسیم بود تا از مزایای هیدراتاسیون بدن بهره مند شود. این عناصر هنگام ورزش به سرعت از طریق تعریق تخلیه می شوند.
vitamin water
موفق ترین محصول گلاسو ، ویتامین واتر ، در سال 2000 به بازار عرضه شد. برچسب های آن با رنگ روشن ، به لطف نوع متن سیاه و سفید در زمینه سفید ، ظاهری تقریباً دارویی داشت ، در اوایل سال 2001 ، LVMH - هلدینگ مارک های کالاهای لوکس Louis Vuitton ، Moët Hennessy و تعداد زیادی از شرکت های طراحی مد و عطر - در Bikof's Energy Brands ، شرکت مادر Glaceau سرمایه گذاری کرد.