به لطف رسانههای کسبوکار و استارتاپ، معنای استارتاپ موفق برابر شده با استارتاپی که سرمایه جذب کرده، درحالیکه استارتاپ موفق ابتدا باید تبدیل به یک کالای قابل عرضه شود. مسلما جستوجو با چشمان بسته به دنبال سرمایهگذار به هیچ عنوان یک استارتاپ را به جایی نمیرساند. بنابراین تمرکز روی پیداکردن سرمایهگذار وقتی که هنوز زمانش فرا نرسیده یا به دنبال سرمایهگذاریگشتن آنهم از راه اشتباه، میتواند بهراحتی باعث تلفشدن وقت و ضایعشدن تلاشها شود و اینها در کنار هم میتوانند یک کسبوکار را زمین گیر کنند. |