X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۱۱/۰۸
    • "ایمینو" در کنفرانس و جایزه ملی گیمیفیکیشن ایران حضور یافت

      ضرورت ترویج گیمیفیکیشن در کسب و کارهای صنعتی و معدنی/ بازار کار برای نسل زد، آلفا و بتا با تجربیات بازی‌محور جذاب می‌شود

      مرکز نوآوری ایمینو با هدف بهره‌مندی از روش‌های گیمیفیکیشن در بخش معدن و صنایع معدنی در کنفرانس و جایزه ملی گیمیفیکیشن ایران حضور یافت.
      ضرورت ترویج گیمیفیکیشن در کسب و کارهای صنعتی و معدنی/ بازار کار برای نسل زد، آلفا و بتا با تجربیات بازی‌محور جذاب می‌شود
      در این رویداد فرصت‌های آشنایی با جدیدترین روش‌ها و تکنولوژی‌های فروش، بازاریابی و مدیریت مورد بررسی قرار گرفت. در این رویداد بر این موضوع تاکید شد که آینده بدون گیمیفیکیشن محال است و اگر کسب و کارها از ساختارهای بازی یا حتی خود بازی ها بهره نبرند، نسل جدید هیچ ارتباط و تعاملی با آنها نخواهد داشت. همچنین عنوان شد طی یک دهه اخیر ۷۰ درصد از شرکت‌های موفق دنیا از استراتژیهای گیمیفیکیشن و ساختار بازی‌ها در منابع انسانی و استراتژیهای بازاریابی بهره برده اند و طی یکسال گذشته بازیگران دنیای ارزهای مجازی توانستند از مفاهیم گیمیفیکیشن به خوبی استفاده کنند. برگزاری اولین و تنها کنفرانس علمی گیمیفیکیشن جهان در سه دوره اخیر، برگزاری اولین و تنها جایزه گیمیفیکیشن جهان در سه دوره اخیر، حرکت کنفرانس از سمت حوزه ملی به حوزه بین المللی و پذیرش مرجعیت از سوی متفکران جهانی این حوزه، توسعه، جهت دهی و مشاوره به تمامی دانشجویان و پژوهشگران داخل کشور در عرصه گیمیفیکیشن و انعقاد تفاهمنامه با کالج فیوچرال کانادا در حوزه توسعه گیمیفیکیشن و حوزه های آموزشی از نکات حائز اهمیتی بود که در این رویداد بر آنها تاکید شد. سخنرانان سومین دوره کنفرانس بین المللی گیمیفیکیشن نیز بر این باور بودند که آینده صنعت گیمیفیکیشن تمامی حوزه های بازاریابی ،فروش آموزش سرمایه های انسانی هوش مصنوعی اینترنت اشیا، ارزهای مجازی، روابط عمومی و بهداشت و درمان را تحت تاثیر قرار خواهد داد. چرا که رشد ۲۵ برابری این صنعت طی یک دهه تا ۲۵ میلیارد دلار را نمی توان نادیده گرفت. آنها هشدار دادند بازار کار برای نسل زد، آلفا و بتا با تجربیات بازی‌محور جذاب می‌شود و صاحبان صنایع شرایط را از الان برای آینده بازار کار این نسل فراهم کنند. پایان این رویداد که بعد از ظهر امروز در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، از کمیته تخصصی گیمیفیکیشن در انجمن مدیریت کسب و کار ایران رونمایی شد و از حامیان اصلی کنفرانس و جایزه مانند بنیاد ملی بازی های رایانه ای، موسسه جهانی خلاقیت و نوآوری، مرکز نوآوری ایمینو، مرکز تراکنش های مالی ایران (فابا)، دانشگاه MG فرانسه، دانشگاه تهران، دانشگاه علامه طبابایی، موسسه Furtua کانادا، گروه تکنولوژی آموزش علوم پزشکی ایران، دانشگاه ابن سینای گرجستان، انجمن مدیریت کسب و کار ایران، انجمن اینترنت اشیا و علوم داده، انجمن صنفی مدیران منابع انسانی ایران قدردانی شد.
      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.