X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۱۰/۱۸
    • رئیس هیات عامل ایمیدرو در گردهمایی مدیران روابط عمومی معدن و صنایع معدنی:

      روابط عمومی ها جریان سازی و روایت گری کنند

      رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: روابط عمومی های معدن و صنایع معدنی با هدف تبیین دستاوردها و چالش های این حوزه برای مردم؛ جریان سازی و روایت گری کنند.
      روابط عمومی ها جریان سازی و روایت گری کنند

      محمد آقاجانلو شامگاه دوشنبه در نخستین گردهمایی مدیران روابط عمومی خانواده بزرگ ایمیدرو، افزود: جریان سازی توسط روابط عمومی ها با ابزارهای متنوع؛ نقش کلیدی و موثری در مدیریت سازمانی دارد.
      وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی های معدن و صنایع معدنی در راستای برنامه های دولت، وزارت صمت و ایمیدرو نقش آفرین و هم جهت باشند؛ اظهار داشت: شورای سیاست گذاری روابط عمومی جلسات مستمر خود را برای رسیدن به اهداف روابط عمومی این حوزه برگزار کند.
      رئیس هیات عامل ایمیدرو با اشاره به نقش روایت گری روابط عمومی ها، گفت: سازمان هایی همچون ایمیدرو و شرکت های زیرمجموعه و تابعه از نگاه جامعه کاملا صنعتی و شاید بی روح به نظر برسند در این راستا روابط عمومی ها برای حل این موضوع و ارایه اقدامات و چالش ها، مدل ویژه ای در ارایه محتوا در نظر بگیرند و داستان های مورد پسند برای مردم مخابره کنند.

      تبیین چالش ها و کمک از سوی مردم برای مصرف بهینه انرژی
      معاون وزیر صمت در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر تبیین چالش های معدن و صنایع معدنی برای مردم؛ عنوان کرد: به طور مثال از طریق ابزارهای گوناگون برای مردم روایت کنیم با صرفه جویی در مصرف انرژی؛ به چه میزان می توانند اثرگذار عمل کنند و به کمک صنایع و معادن بیایند.
      آقاجانلو ادامه داد: داشتن استراتژی و آینده نگری از دیگر راهبردهایی است که روابط عمومی ها در امور خود به آن توجه کنند.

      توسعه ارتباطات انسانی مبتنی بر اخلاق

      حسین طالبی پیشکسوت حوزه رسانه و روابط عمومی اعلام کرد: توسعه ارتباطات انسانی مبتنی بر اخلاق یکی از الزامات حوزه روابط عمومی ها است و با نهادینه کردن آن در درون و برون سازمان؛ زمینه موفقیت این بخش فراهم خواهد شد.

      حسین طالبی مدرس و پیشکسوت حوزه رسانه و روابط عمومی شامگاه دوشنبه در نخستین گردهمایی مدیران روابط عمومی خانواده بزرگ ایمیدرو، افزود: روابط عمومی ها اکنون بیشترین ارتباط را با رسانه های جمعی و گروهی دارند و از سویی امروز شاهد افزایش روزافزون تعداد آن ها در فضای مجازی هستیم.

      وی گفت: طبق گزارش سال گذشته معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ ارشاد؛ ۱۴ هزار رسانه رسمی در کشور در حال فعالیت هستند و در همین حال بخش اعظم محتوا؛ از طریق فضای مجازی ارایه می شود.

      وی ادامه داد: در این زمینه روابط عمومی ها بیشترین چالش را با رسانه هایی دارند که در فضای مجازی و حتی بدون مجوز فعالیت می کنند.



      ایجاد ارتباطات دوستانه و صادقانه

      مدیر سابق روابط عمومی چادرملو ایجاد ارتباطات دوستانه و صادقانه در حوزه روابط عمومی را اصلی حیاتی خواند و عنوان کرد: با تحقق بیش از پیش این مهم؛ فضای با نشاطی در مجموعه ها برقرار می شود که به سایر ارکان مدیریت منتقل می شود و اثر آن اینگونه است که سایر کارکنان نیز تلاش می کنند تا به این سطح برسند.

      ایجاد ارتباط دوسویه بین روابط عمومی های ایمیدرو

      طالبی اعلام کرد: روابط عمومی شرکت ها، مجتمع ها و طرح های معدن و صنایع معدنی جدا از نوع سهامداری که دارند؛ یک خانواده بزرگ محسوب می شوند و به دلیل ارتباط با ایمیدرو و برای رشد بنگاهی و بر مبنای یک تعهد اخلاقی و تعهد سازمانی؛ ارتباط و همکاری ها با این سازمان را توسعه دهند تا شاهد یک همگرایی منسجم باشیم.

      گفتنی است در این گردهمایی از حسین طالبی به پاس سال ها خدمات در قامت مدرس و پیشکسوت حوزه رسانه و نیز مدیر سابق روابط عمومی چادرملو؛تقدیر به عمل آمد.


      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.