X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    • پیام تسلیت «ایمینو» در پی حادثه انفجار معدن طبس

      مرکز نوآوری ایمینو با صدور پیامی جان باختن جمعی از معدنکاران طبس را تسلیت گفت و با بازماندگان این حادثه ابراز همدردی کرد.
      پیام تسلیت «ایمینو» در پی حادثه انفجار معدن طبس

      در این پیام تسلیت با اشاره به سختی کار معدن آمده است به رغم توجه اغلب معادن به ارتقای ایمنی خود، وقوع حوادث معدنی اگرچه قابل کنترل است اما در مواقعی گریزناپذیر بوده و چنین حوادثی در بیشتر کشورهای معدنی رخ می دهد.

      این پیام می افزاید: مرکز نوآوری ایمینو بر این باور است که نوآوری، حفظ ایمنی و محیط زیست سه بخش جدانشدنی از فعالیت های معدنی بوده و این مرکز همواره بر ترویج طرح های نوآورانه و استفاده از این طرح ها تاکید داشته است.

      گفته می‌شود شب گذشته به دلیل تصاعد آنی گاز متان در محل یکی از تونل‌های معدن زغال‌سنگ شرکت معدنجو رخ داد که موجب انفجار شد و در زمان حادثه انفجار ۶۹ کارگر در بلوک سی و بی این معدن زغال‌سنگ در طبس مشغول کار بودند و بنا بر گزارش های رسیده در این حادثه دست‌کم ۳۱ نفر کشته شده اند.

      محدوده برخوردار از زغالسنگ طبس واقع در استان خراسان جنوبی ایران با وسعت بیش از ۳۰ هزار کیلومتر مربع و ذخیره اکتشافی ۷۵.۲ میلیارد تن زغال سنگ کک شو و حرارتی، غنی ترین و بزرگترین ناحیه زغالی ایران محسوب می‌شود.


      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.