X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
    • «ایمینو» با هدف همرسانی توسعه بازار و تجاری سازی برگزار می‌کند

      یازدهمین رویداد دایان ویژه نیازهای فناورانه آلومینای ایران/ ارائه توانمندی و دستاوردهای فناورانه 5 شرکت دانش‌بنیان

      مرکز نوآوری‌ ایمینو با هدف ترویج نوآوری در صنعت آلومینیوم، یازدهمین رویداد همرسانی «دایان» را در راستای ارائه توانمندی و دستاوردهای فناورانه 5 شرکت دانش‌بنیان برگزار می کند.
      یازدهمین رویداد دایان ویژه نیازهای فناورانه آلومینای ایران/ ارائه توانمندی و دستاوردهای فناورانه 5 شرکت دانش‌بنیان

      طرح ایجاد زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی ایران (ایمینو) یازدهمین رویداد دایان را به نیازهای فناورانه آلومینای ایران اختصاص داده و بر همین اساس 5 شرکت «رایان زمین نقش تک»، «آستر فرآوران صنعت خاورشهر»، «پترو فولاد بهمن»، « الگوریتمهای هوشمند رایابین» و «مهندسین مشاور بنیان زمین پایدار» توانمندی و خدمات خود به جامعه معدنی کشور را تشریح خواهند کرد.

      «ایمینو» یکی از مراکز نوآوری است که با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و با نقش‌آفرینی فعالان زیست‌بوم نوآوری‌های معدن، زمینه را برای رسوخ فناوری‌ها به این حوزه فراهم می‌کند. این مرکز نوآوری در راستای هم‌رسانی نوآوری شرکت‌های دانش‌بنیان عرصه معدنی سلسله رویدادهای دایان را به طور مستمر برگزار کرده تا مسیر توسعه محصولات دانش‌بنیان و خدمات فناورانه در بخش‌های گوناگون معدنی تسهیل شود.




      رویداد هم‌رسانی «دایان» سلسله رویدادهایی است که با محوریت توسعه بازار و تجاری سازی محصولات و خدمات شرکت‌های دانش‌بنیان زنجیره معدن و صنایع وابسته از سوی طرح زیست‌بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی ( ایمینو) با حضور سیاستگذاران دولتی و بخش خصوصی این عرصه برگزار می شود.

      «ایمینو» همواره تلاش کرده با دیگر دست اندرکاران زیست‌بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی همکاری نزدیکی داشته باشد و با ایجاد پایگاه داده اطلاعاتی از شرکت‌های دانش‌بنیان این عرصه خدمات تسهیلگری به جامعه معدنی و هسته‌های فناور ارائه کند.

      بنا بر این گزارش، رویداد همرسانی توسعه بازار و تجاری سازی محصولات و خدمات شرکت های دانش بنیان ویژه نیازهای فناورانه آلومینای ایران روز چهارشنبه 31 مرداد ماه 1403 از ساعت 9:30 الی 12:00 با حضور صاحب نظران این عرصه برگزار خواهد شد.


      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.