X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    • با هدف ترویج مفاهیم خلاقیت و کارآفرینی ارائه می شود

      56 ساعت دوره آموزشی برای کسب و کارهای نوپا/ انتشار تقویم آموزشی 6 ماهه ایمینو در 1403

      تقویم آموزشی نیم سال اول مرکز نوآوری ایمینو با هدف ارائه خدمات رایگان دوره شتابدهی به تیم های استارتاپی مستقر و شرکت های دانش بنیان راهبری شده منتشر شد.
      56 ساعت دوره آموزشی برای کسب و کارهای نوپا/ انتشار تقویم آموزشی 6 ماهه ایمینو در 1403

      با توجه به استقرار تیم های استارتاپی و شرکت های دانش بنیان نوپا در ایمینو، این مرکز درصدد ارائه خدمات رایگان دوره شتابدهی به تیم های مستقر با هدف ترویج مفاهیم خلاقیت و کارآفرینی به صورت حضوری و برخط ویژه علاقمندان است.

      امروزه با توجه به شرایط بازار کسب وکارهای نوپا در ایران، راه‌اندازی کسب و کار و استارتاپ به عنوان بازوی تبدیل ایده به درآمد توسط پایه گذاران کسب و کارهای کوچک مورد توجه قرارگرفته است. ایمینو نیز در این راستا تلاش کرده با برنامه ریزی سالانه برای ارائه دوره های آموزشی رایگان بستر فعالیت هسته های نوآور و فناور را در بخش معدن کشور تسهیل کند.



      نحوه ثبت نام و حضور در کلاس ها به شرح ذیل است.

      1. از طریق سامانه ایده

      *از طریق لینک زیر وارد پورتال آموزش سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) شوید.

      http://idea.imidro.gov.ir/IdeaPortal/UserRegister

      *در آنجا ثبت نام کرده و نام کاربری و رمز عبور دریافت می کنید (توجه داشته باشید که در فرم نمایش داده شده در قسمت سازمان/ شرکت حتما باید گزینه طرح ایجاد زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی را انتخاب کنید)

      *پس از تایید کارشناسان آموزش، برای شما پیام تاییده ثبت نام خواهد آمد.

      *پس از تایید عضویت در پورتال آموزش ایمیدرو، به قسمت «تقویم آموزشی» وارد شوید و دوره موردنظر را انتخاب کرده و پس از تایید قوانین در کلاس ها ثبت نام کنید.


      2. از طریق لینک مستقیم


      برای ورود با این روش می توانید از لینک مستقیم هر دوره که نیم ساعت قبل از شروع دوره در کانال تلگرام که به مشخصات زیر گذاشته می شود، استفاده کنید.

      در صورت بروز مشکل در ثبت نام با شماره تلفن 41868000-021 و داخلی 632 تماس بگیرید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و شرکت در این دوره ها با استفاده از لینک عضویت یا QR در گروه تلگرام عضو شوید.


      t.me/iminotrainingcourses



      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.