X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    • با هدف شناسایی ایده های ارزش آفرین در بخش معدن و صنایع معدنی برگزار می شود

      سومین پیش رویداد جشنواره اینوماین 4 در دانشگاه تربیت مدرس/ اعطای گواهینامه دوره آموزشی به شرکت کنندگان

      مرکز نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی ( ایمینو) با همکاری دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه تربیت مدرس سومین پیش رویداد جشنواره اینوماین 4 را ویژه دانشجویان و نوآوران برگزار می کند.
      با هدف شناسایی ایده های ارزش آفرین در بخش معدن و صنایع معدنی برگزار می شود

      به گزارش شبکه ایمینو، سومین پیش رویداد جشنواره اینوماین 4 به میزبانی انجمن های علمی دانشجویی معدن و مواد با هدف بلوغ نوآوری و ایده‌پردازی، آشنایی با چالش های صنعت و آموزش ایده پردازی اصولی چهارشنبه 24 آبان ماه 1402 برگزار می شود تا بازیگران اصلی بخش معدن و زیست بوم نوآوری در این رویداد با اهمیت ایده های ارزش آفرین در بخش معدن و صنایع معدنی آشنا و از برنامه های حمایتی ایمینو، چالش ها و روند ارزیابی ایده ها مطلع شوند.

      در این پیش رویداد مجید وفایی فرد مجری طرح زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی و دبیر جشنواره فرصت ها و چالش های زیست‌بوم نوآوری در بخش معدن و راهبرد حمایت از ایده‌های ارزش آفرین را تشریح می کند. هادی افشاری مشاور و مدرس مدیریت کسب و کار ایمینو دوره آموزشی با محوریت ایده پردازی اصولی ارائه خواهد کرد و به شرکت کنندگان این دوره گواهینامه اعطا می شود.

      همچنین علیرضا زراسوندی مدیرکل دفتر پشتیبانی امور فناوری و نوآوری وزارت علوم و تحقیقات و فناوری در خصوص خلاقیت، محمدرضا بهرامن رئیس خانه معدن ایران در خصوص کارآفرینی معدنی، احسان اله اشتهاردیان مدیر دفتر پژوهش های کاربردی و فناوری دانشگاه تربیت مدرس در خصوص ارتباط صنعت و دانشگاه به سخنرانی خواهند پرداخت.

      در این پیش رویداد که با هدف جریان سازی، کشف و تبدیل ایده به راهکار در بخش معدن و صنایع معدنی برگزار می شود، حمیدرضا نجاتی رئیس بخش معدن دانشگاه تربیت مدرس به چالش های صنعت و سیدضیاءالدین شفائی تنکابنی رئیس موسسه یونیدرو و دبیر علمی جشنواره اینوماین 4 به نحوه ارزیابی و داوری ایده ها و معرفی جشنواره اینوماین می پردازند.


      بنا بر این گزارش، سومین پیش رویداد جشنواره اینوماین 4، چهارشنبه 24 آبان ماه 1402 از ساعت 8:30 تا 12:30 در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه تربیت مدرس با حضور بزرگان، کارآفرینان، مدیران و اساتید شاخص بخش معدن کشور برگزار می شود.

      برای ثبت نام اینجا کلیک کنید

       فایل پیوست
       
      seen-tarbiat modares.pdf7.56  مگابایت
      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.