X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
    • «ایمینو» با هدف ارائه توانمندی نوآوران به جامعه معدنی کشور برگزار کرد

      تور فناورانه «انگوران و زرشوران» با حضور 5 استارتاپ/ آشنایی نوآوران با چالش های فناورانه و ظرفیت های بالقوه معادن طلا و سرب و روی

      طرح ایجاد زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی تور فناورانه «انگوران و زرشوران» را با هدف ارائه توانمندی های تیم های استارتاپی و شرکت های دانش بنیان برای مدیران عامل و مدیران معدن این دو مجموعه برگزار کرد.

      «ایمینو» با هدف ارائه توانمندی نوآوران به جامعه معدنی کشور برگزار کرد

      به گزارش شبکه ایمینو، رویداد تور فناورانه به همت مرکز نوآوری «ایمینو» در معدن سرب و روی انگوران و معدن طلای زرشوران با هدف آشنایی متخصصان و نخبگان دانشگاهی با صنایع معدنی فعال کشور در حوزه‌های مختلف و استفاده از ظرفیت و توانمندی متخصصان در راستای رفع نیاز و چالش‌های فناورانه موجود در صنایع، برگزار شد.

      این رویداد بخش های مختلف نشست و گفت وگو با مدیران و بدنه کارشناسی، آشنایی با چالش‌های فناورانه ارائه شده توسط مدیران معادن، بازدید از معدن و کارخانه شامل شد و نوآوران با چالش های فناورانه و ظرفیت های بالقوه معدن طلای زرشوران تکاب از معادن بزرگ منطقه خاورمیانه و معدن انگوران از پرعیارترین کانسارهای روی و سرب جهان آشنا شدند.

      در این تور فناورانه 5 استارتاپ مستقر در ایمینو، «کانی فناوران شاهوار» فعال در عرصه ژئومتالورژی، «هیرکان» فعال در زمینه گیاه پالایی، «اتود» با توانمندی ارائه نرم افزار مدیریت منابع، شرکت دانش بنیان «راهکار پویا پیشگام» فعال در عرصه هوشمندسازی معادن و شتابدهنده «تواناتک» فعال در عرصه انرژی و معدن حضور داشتند.

      «ایمینو» با هدف تسهیل گری و شبکه سازی درصدد است ارتباط با مدیران، سرمایه گذاران و تصمیم سازان بخش معدن و صنایع معدنی را در اکوسیستم نوآوری تقویت کند و با برگزاری تورهای فناورانه، رویدادهای همرسانی و دوره های آموزشی حضوری و مجازی کوتاه مدت جامعه معدنی کشور را به سمت آگاهی بخشی، ترویج و تقویت دانش نوآوری سوق دهد.

      در همین راستا تلاش شده با بازدید کارآفرینان، مدیران کارآفرین، استارتاپ‌ های موفق، دانشگاهیان و نشست ها و سلسله گفت و گوها، تجارب فعالان این عرصه به اشتراک گذاشته شود و با توسعه همکاری مشترک میان زیست بوم کسب و کارهای نوآورانه از جمله شرکت ها، دانشگاه‌ها و نهادهای علمی، انجمن‌ها و تشکل های تخصصی بخش معدن و صنایع وابسته نگاه ها به استارتاپ های معدنی تغییر و هوشمند سازی معادن کشور حائز اهمیت قرار گیرد.

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.