X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    • با رتبه بندی از سوی هیات داوری «ایمینو»

      5 شرکت توانمند در عرصه «صنعت 4» به رویداد دایان راه یافتند/ فرش قرمز «معدن» پیش روی فناوری‌های نوین

      هیات داوری ایمینو در نشست ‌پیش‌رویداد دایان «صنعت 4» از 12 شرکت دانش بنیان فعال در عرصه‌های مختلف انقلاب صنعتی چهارم به 5 شرکت نمره بالاتری دادند و این شرکت ها به مرحله ارائه در رویداد راه یافتند.
      با رتبه بندی از سوی هیات داوری «ایمینو»

      به گزارش شبکه ایمینو، در نشست پیش رویداد ایمینو با محوریت «صنعت 4» از 12 شرکت دانش بنیان فعال در عرصه‌های مختلف انقلاب صنعتی چهارم 5 شرکت از سوی هیات داوری بالاترین امتیاز را اخذ کردند.

      شرکت هایی که در این نشست مورد ارزیابی قرار گرفتند و رتبه بالاتری کسب کردند، شرکت «فناپ زیرساخت» فعال در عرصه اپراتور صنعت هوشمند، شرکت «راهکار پویا» با طراحی و ارائه پنل های مدیریتی و دیوایس های IOT، شرکت «اتود» فعال در عرصه فناوری اطلاعات (خدمات حوزه های نرم افزار، سخت افزار و شبکه و ارائه خدمات ابری)، شرکت «گوهرپژوهان سپندار» فعال در زمینه هوشمندسازی مطالعات اکتشافی زمین شناسی و شرکت «تحقیق و توسعه ارتباط» فعال در زمینه طراحی و تولید نرم‌افزارهای جامع سازمانی هستند.

      با توجه به اهمیت استفاده از ظرفیت‌های انقلاب صنعتی چهارم، این 5 شرکت در مرحله پیش رویداد از محصولات و خدمات فناورانه خود رونمایی و توانستند رای مثبت داوران ایمینو را برای شرکت و ارائه توانمندی در پنجمین رویداد همرسانی دایان جلب کنند.

      «ایمینو» به عنوان مجری طرح زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی ایران با برگزاری رویداد و انتشار فراخوان همواره درصدد است نوآوران و ایده‌پردازان در حوزه فناوری‌های نوین و High Tech در بخش معدن و صنایع معدنی از جمله هوش مصنوعی، رایانش ابری، کلان داده، بلاکچین، مدلسازی سه بعدی، یادگیری ماشین و یادگیری عمیق، رباتیک، اینترنت اشیاء، اتوماسیون، واقعیت مجازی و ... را حمایت کند.

      به همت طرح زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی و با همکاری شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولادمبارکه پنجمین رویداد همرسانی «دایان» با محوریت توسعه بازار و تجاری‌سازی محصولات و خدمات شرکت‌های دانش بنیان حوزه «صنعت 4» با حضور سیاستگذاران دولتی، بخش خصوصی و دیگر بازیگران این عرصه دوشنبه 17 بهمن ماه برگزار خواهد شد.


      لینک حضور آنلاین در رویداد:

      شماره اتاق :500789
      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.