X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
      منبع خبر : دیجیاتو
    • در نشست خبری روز بازاریابی محتوایی CMDay مطرح شد:

      بازار داغ کانتنت مارکتینگ در کشور

      رویداد روز بازاریابی محتوایی CMDay روز بیست و سوم دی ماه در محل دانشگاه شهید بهشتی تهران سالن بین المللی ابوریحان بیرونی برگزار خواهد شد و محلی است برای آشنایی با این بازار که از نظر برگزارکنندگان این رویداد، همچنان خالی از نیروهای حاذق کافی است و بازار داغی دارد.
      بازار داغ کانتنت مارکتینگ در کشور

      «مهدی دهبان» از عوامل اصلی اجرا کننده این رویداد در نشست خبری آن اعلام کرد فعالین بازار تولید محتوا باید آموزش‌های بیشتری بینند. او با اشاره به فریلنسرهای فعال در این حوزه تاکید کرد که در رویداد امسال بخشی برای آموزش این فریلنسرها در نظر گرفته شده تا بتوانند به درستی به بحث درآمدزایی و اشتغال از کارشان بپردازند.


      دهبان تاکید کرد آنها می‌خواهند ارزش افزوده جدیدی برای بازدیدکنندگان رویداد داشته باشند و با اشاره به حضور ایرانسل در این رویداد به عنوان حامی اعلام کرد که افراد می‌توانند محتوای رویداد را به صورت آنلاین از تلویزیون لنز ایرانسل ببینند.

      دهبان در پاسخ به ایمینو مبنی بر اینکه فعالیت در بازار تولید محتوا آیا می‌تواند به خارج کشور هم گسترش پیدا کند گفت: فعالیت کردن و اشتغال در داخل کشور قطعا راحت‌تر است اما دامنه فعالیت‌ها پس از شناخت فرهنگ برخی از کشورها می‌تواند به خارج کشور هم برسد اما بگذارید بگویم که بازار تولید محتوا در خود داخل کشور به هیچ وجه اشباع نشده و پولساز هم است. تمامی شرکت‌ها دنبال نیروی کار خوب در این زمینه می‌گردند. جای خالی وجود دارد و بازار ده برابر هم بشود بازار اشباع نیست.»

      او تاکید کرد بازار تولید محتوا آنقدر بزرگ است که همه شرکت‌ها هم اگر در آن کار کنند باز جا برای همه وجود دارد.

      در همین زمینه خانم یاوری دبیر همایش و برگزار کننده رویداد روز بازاریابی محتوایی نیز اعلام کرد یکی از اهدافی که رویداد دارد اینست که به بحث کپی رایتینگ و تولید محتوا ارج و قرب بهتری داده شود: «در حال حاضر به عنوان یک شغل به آن نگاه نمی‌شود و با اینکه بحث دیجیتال مارکتر داریم اما کپی رایتر در بین مشاغل استارتاپ‌ها گم یا کم اهمیت جلوه داده می‌شود. در واقع می‌خواهیم ببینیم که طور به آن اهمیت بدهیم و به صورت محتوای شغلی به آن نگاه کنیم و منبع درآمدمان باشد و برای ورود به آن نیاز به چه تخصص و مهارتی داریم.»


      این رویداد شامل ۳ پنل اصلی می‌شود، پنل اول، پنل کسب و کارهایی است که محتوا سرمایه آنهاست، در این پنل از آدم‌هایی که در این حوزه در برندهای مختلف، متخصص هستند حضور دارند و هدف پنل اینست که بازدیدکنندگان بدانند کسب و کارهای موفق در حوزه دیجیتال مارکتینگ به چه شکل محتوا تولید می‌کنند و به چه شکل توانستند از محتوا برای موفقیت‌شان استفاده کنند. در پنل‌های بعدی نیز به ترتیب به موضوع فرصت‌های شغلی در این زمینه پرداخته خواهد شد و همچنین سخنرانانی در طول مراسم، دانش خود را در این زمینه با دیگران به اشتراک می‌گذارند.

      دهبان در انتهای این مراسم تاکید کرد ثبت نام رویداد روز بازاریابی محتوایی در سایت ایوند صورت می‌گیرد: «برای رویداد روز بازاریابی محتوایی، یک بلیط زودهنگام در نظر گرفتیم که تخفیف ویژه دارد، همچنین بلیط‌های گروهی را تعریف کرده‌ایم که برای افرادی که به صورت چند نفره قصد شرکت در مراسم را دارند، مناسب است و تخفیف مناسبی دارد. اما به طور کلی با توجه به شرایطی مانند سالن با نصف ظرفیت و پذیرایی که وجود دارد، هزینه را به صورتی در نظر گرفتیم که بار سنگینی برای شخص نباشد. همچنین آن دسته از افرادی که به دلیل بعد مسافت و برخی موارد نمی‌توانند در این مراسم شرکت کنند از طریق لنز می‌توانند این رویداد را به صورت زنده دنبال کنند.»

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.