X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
    • "ایمینو" با هدف توسعه اکوسیستم کسب‌وکارهای نوپا برگزار کرد:

      نشست مشاوره‌ای با استارتاپ‌های معدنی در خصوص ترسیم چشم‌انداز

      نشست مشاوره‌‌ای مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران ( ایمینو) با استارتاپ‌های مستقر در مرکز با محوریت ضرورت تدوین استراتژی و تعیین بازار هدف برگزار شد.
      نشست مشاوره‌ای با استارتاپ‌های معدنی در خصوص ترسیم چشم‌انداز

      به گزارش ایمینو، حمید محمدی‌پور مشاور توسعه بازار مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران ( ایمینو ) در نشستی که امروز با حضور استارتاپ‌های مستقر برگزار شد، به بررسی ضرورت تدوین و تهیه استراتژی برای استارتاپ ها و یک کسب‌وکارهای نوپا پرداخت.

      او به اعضای استارتاپ‌هایی که وارد مرحله شتابدهی شده‌اند، توصیه کرد: برای موفقیت استراتژی در یک کسب و کار باید در ابتدا این استراتژی به نحو مناسبی تدوین و به نحو موثری اجرا شود. زیرا واقع‌گرایانه بودن، معتبر و قابل دفاع بودن از ویژگی‌های چشم‌انداز است.

      مشاور توسعه بازار ایمینو با بیان اینکه "چشم انداز" تشریح وضعیت مطلوب آتی یک مجموعه است، مطرح کرد: تعیین "هدف بزرگ و چالش برانگیز" بخش اعظمی از چشم انداز یک کسب و کار را تشکیل می‌دهد و اگر چشم‌اندازی برای یک استارتاپ قرار است ترسیم شود، بنیانگذاران بهتر است به این سوال پاسخ دهند.

      در این جلسه مشاوره‌‌ای، معیارهای ترسیم چشم‌انداز یک کسب و کار و ماموریت شرکت‌ها مورد بررسی قرار گرفت. این نشست‌های مشاوره‌‌ای هر هفته برای استارتاپ‌های مستقر و وارد شده به مرحله شتاب‌دهی برگزار می‌شود.

      به گزارش ایمینو، بر اساس فراخوان دومین جشنواره ایده‌های ارزش آفرین معدن و صنایع معدنی ( اینوماین) از ١٢٠ ایده پذیرش‌شده ۱۵ ایده حائز شرایط و در قالب این ایده‌ها ۵ استارتاپ از مردادماه در "ایمینو" مستقر شدند تا در مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران با بهره‌مندی از خدمات آموزشی، مشاوره‌‌ای، کارگاهی و آزمایشگاهی و سایر خدمات مرتبط با گذراندن دوره‌های شکل‌دهی و شتاب‌‌دهی آماده معرفی به سرمایه‌گذاران شوند.

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.