به گزارش ایمینو، استارتآپ «آوید» اولین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه آموزش بود که برای سامانه جامع آموزش سلامت بابت نیاز آموزشی دانشجویان، فارغالتحصیلان، اعضای هیات علمی حوزه علوم سلامت و مراکز آموزشی، انجمنها و دانشگاههای علوم پزشکی، محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارتآپ ۷۰۰ میلیون تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است.
این استارتآپ در حال حاضر با انجمنهای عملی و دانشگاههای علوم پزشکی همکاری میکند. ویژگی منحصربهفرد این محصول برگزاری کلاس آنلاین با قابلیتهای ارتباط دیداری و شنیداری اساتید و دانشجویان و به اشتراکگذاری محتوا، ارائه خدمات به سایر مراکز آموزشی و دانشگاههای علوم پزشکی و چندین نقش مدیریتی با دسترسیهای متفاوت برای سازماندهی پلتفرم است.
استارتآپ «نورولند» دومین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه آموزش بود که برای بهبود یادگیری کودکان به کمک بازیهای دیجیتال، محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارتآپ ۳۲۰ میلیون تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است.
این استارتآپ تاکنون در جشنوارههای پژوهش و فناوری استان گیلان، جشنواره ملی ایدههای برتر، سمپوزیوم بینالمللی بازیهای جدید دانشگاه شهید بهشتی شرکت کرده و موفق به اخذ گواهینامه محصول برتر در رویداد تجاریسازی پله شده است. ویژگی منحصربهفرد این محصول لذت بخش کردن روند درمان اختلالات آموزشی، استفاده از بازیهای رایانهای برای افزایش توانایی کودکان و طراحی بازیهای متنوع است.
استارتآپ «بوکلینو» سومین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه آموزش بود که برای دسترسی به محتوای آموزشی، خدمات سنجشی و خدمات مشاورهای به خدماتدهندگان و خدماتگیرندگان حوزه آموزش، محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارتآپ ۱٫۵ میلیارد تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است.
در این استارتآپ در حال حاضر بیش از ۲۴۰۰ کاربر رایگان و ۱۰۰ کاربر غیر رایگان ثبتنام کردهاند. ویژگی منحصربهفرد این محصول قابلیت ایجاد و دسترسی به بانک گسترده سوالات، درسنامهها، آزمونهای آنلاین و آزمایشی است.
استارتآپ «ویلرنو» چهارمین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه آموزش بود که برای پلتفرم آموزش زبان ویلرنو، محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارتآپ ۵۰۰ میلیون تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است.
این پلتفرم در حال حاضر دارای ۹۰۰ لغت کاربردی، ۱۵۰۰ درک مطلب شنیداری و ۶۰ موضوع گرامر است و بیش از ۳۰ هزار کاربر برای استفاده از خدمات آن ثبتنام کردهاند. ویژگی منحصربهفرد این محصول دسترسی به فیلم و گیمیفیکیشن و ترکیب چالش و رقابت با آموزش، سیستم بازخورد، یادآوری و نمودار پیشرفت کاربر است.
استارتآپ «تیک تاک» پنجمین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه آموزش بود که برای ارائه خدمات درسی، تکلیف و حل تمرین و گوئیز گیم، محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارتآپ ۷۸۰ میلیون تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است.
این استارتآپ در حال حاضر بیش از ۱۰۰ هزار سوال چهار گزینهای به همراه پاسخ تشریحی را طرح کرده و دارای نماد اعتماد الکترونیکی برای وبسایت است. ویژگی منحصربهفرد این محصول دسترسی به محتوای آموزشی مناسب، تست و تکلیف مقاطع دهم، یازدهم و دوازدهم، ارائه امتحانهای کوتاه شبانه به صورت آنلاین به همراه جوایز نقدی است.
استارتآپ «خط و خال» ششمین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه آموزش بود که برای ارائه خدمات آموزشی و سنجشی همراه با انیمیشن آکادمیک، محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارتآپ ۱۵۰ میلیون تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است.
این استارتآپ در حال حاضر ۶۵۰ کاربر جذب کرده و محتوای آموزشی تولید میکند. ویژگی منحصربهفرد این محصول دریافت محصولات و خدمات آکادمیک با قیمتی معقول و مناسب و تشریح مسائل سخت توسط انیمیشن و همچنین جلوگیری از تقلب است.