X
   
 
    • تهویه

      چالش شماره 4 - مس سونگون
      مجتمع مس سونگون، در راستای کنترل انتشار آلاینده‌های ناشی از ذرات معلق موجود در سالن تولید و شیمیایی تغلیظ مولیبدن و جلوگیری از استهلاک تأسیسات تحت تاثیر ذرات معلق و... با بررسی و طراحی تهویه اصولی و فنی انبارهای کنسانتره کارخانه های تغلیظ مس، سالن تولید و شیمیایی تغلیظ مولیبدن و قسمت فیلترپرس کارخانه های تغلیظ اعلام نیاز کرده است. این مجتمع معدنی میزان برآورد شده برای اجرا را بنا بر شرح خدمات ارائه شده توسط پیشنهاد دهنده پروپوزال اعلام کرده است.

      *عنوان چالش1: بررسی و طراحی تهویه اصولی و فنی انبارهای کنسانتره کارخانه های تغلیظ مس

      *شرح نیاز: هدف از انجام این پروژه، بررسی و طراحی تهویه اصولی و فنی انبارهای کنسانتره کارخانه‌های تغلیظ مس است. مجتمع مس سونگون به منظور کنترل انتشار آلاینده‌های ناشی از ذرات معلق موجود در انبارهای کنسانتره کارخانه‌های تغلیظ مس و جلوگیری از استهلاک تأسیسات تحت تاثیر ذرات معلق و تامین هوای تمیز برای پرسنل شاغل در کارخانه در نظر دارد طی این پروژه علاوه بر ارائه راهکارهای مدیریتی مطلوب، طراحی و محاسبه سیستم تهویه موضعی و تصفیه کننده لازم را در دستور کار قرار دهد. از جمله پارامترهای تاثیرگذار در انتخاب پیشنهادات ارسالی می‌توان به ارزیابی‌های فنی و اقتصادی فرآیند نصب و راه اندازی، بهره‌برداری و نگهداری بهینه، پایین بودن صداهای ناهنجار تولیدی، مقاوم در مقابل خوردگی‌های شیمیایی، امکان استفاده مستقل سیستم پیشنهادی و عدم انتشار هرگونه آلودگی به محیط بیرون و کارخانه اشاره نمود.

      *عنوان چالش2: بررسی و طراحی تهویه اصولی و فنی سالن تولید و شیمیایی تغلیظ مولیبدن

      *شرح نیاز: هدف از انجام این پروژه، بررسی و طراحی تهویه اصولی و فنی سالن تولید و شیمیایی تغلیظ مولیبدن است. مجتمع مس سونگون به منظور کنترل انتشار آلاینده‌های ناشی از ذرات معلق موجود در سالن تولید و شیمیایی تغلیظ مولیبدن و جلوگیری از استهلاک تأسیسات تحت تاثیر ذرات معلق و تامین هوای تمیز برای پرسنل شاغل در کارخانه در نظر دارد طی این پروژه علاوه بر ارائه راهکارهای مدیریتی مطلوب، طراحی و محاسبه سیستم تهویه موضعی و تصفیه کننده لازم را در دستور کار قرار دهد. از جمله پارامترهای تاثیرگذار در انتخاب پیشنهادات ارسالی می‌توان به ارزیابی‌های فنی و اقتصادی فرآیند نصب و راه‌اندازی، بهره‌برداری و نگهداری بهینه، پایین بودن صداهای ناهنجار تولیدی، مقاوم در مقابل خوردگی‌های شیمیایی، امکان استفاده مستقل سیستم پیشنهادی و عدم انتشار هرگونه آلودگی به محیط بیرون کارخانه اشاره نمود.

      *عنوان چالش3: بررسی و طراحی تهویه اصولی و فنی قسمت فیلترپرس کارخانه های تغلیظ

      *شرح نیاز: هدف از انجام این پروژه، بررسی و طراحی تهویه اصولی و فنی قسمت فیلترپرس کارخانه های تغلیظ است. مجتمع مس سونگون به منظور کنترل انتشار آلاینده‌های ناشی از ذرات معلق موجود در سالن تولید و شیمیایی تغلیظ مولیبدن و جلوگیری از استهلاک تأسیسات تحت تاثیر ذرات معلق و تامین هوای تمیز برای پرسنل شاغل در کارخانه در نظر دارد طی این پروژه علاوه بر ارائه راهکارهای مدیریتی مطلوب، طراحی و محاسبه سیستم تهویه موضعی و تصفیه کننده لازم را در دستور کار قرار دهد. از جمله پارامترهای تاثیرگذار در انتخاب پیشنهادات ارسالی می‌توان به ارزیابی‌های فنی و اقتصادی فرآیند نصب و راه‌اندازی، بهره‌برداری و نگهداری بهینه، پایین بودن صداهای ناهنجار تولیدی، مقاوم در مقابل خوردگی‌های شیمیایی، امکان استفاده مستقل سیستم پیشنهادی و عدم انتشار هرگونه آلودگی به محیط بیرون کارخانه اشاره نمود.

      *سطح الویت: مشخص نیست.

      *راه حل و پیشنهاد(سوابق مطالعاتی): داده ای وجود ندارد.

      *میزان هزینه برآورد شده برای اجرا: در خصوص هزینه ها، بسته به حجم شرح خدمات ارائه شده توسط پیشنهاد دهنده پروپوزال، جای بحث و بررسی کارشناسی خواهد داشت.

    • چالش ها
      • با ما همراه باشید