X
   
 
    • ساخت و تولید قطعات یدکی

      چالش شماره 2 - مس سونگون
      در زمینه تحقیقات، تبدیل دانش فنی و تولید مواد اولیه ترمیم سطوح لاستیکی مورد استفاده از ترمیم نوارهای نقاله‌های مجتمع اعلام نیاز کرده است. داخلی‌سازی تجهیزات و قطعات وارداتی جز استراتژی شرکت ملی صنایع مس ایران بوده و مجتمع مس سونگون نیز تلاش می‌کند با شناسایی سازندگان مختلف و همکاری با آنها، ضمن کمک به ارتقای توان ساخت داخل در جهت تحقق استراتژی شرکت گام بردارد.

      *عنوان چالش: تحقیقات، تبدیل دانش فنی، ساخت و تولید قطعات یدکی مورد نیاز تولید ( بومی سازی).

      *شرح نیاز: هدف از انجام این پروژه؛ تحقیقات، تبدیل دانش فنی، ساخت و تولید قطعات یدکی مورد نیاز فرآیند تولید (بومی سازی) است. داخلی سازی تجهیزات و قطعات وارداتی جزء استراتژی شررکت ملی صنایع مس ایران بود؛ و مجتمع مس سونگون نیز تلاش می کند برای شناسایی سازندگان مختلف و همکاری با آن ها، ضمن کمک به ارتقاء توان ساخت داخل، در جهت تحقق اسرتراتژی شرکت گام بردارد . در همین راستا مجتمع مس سونگون برنامه ریزی نموده است تا برای ساخت و تولید تجهیزات و قطعات مورد استفاده خود خرود که نیاز به پرژوهش و تدوین دانش فنی دارند، از توان و دانش فنی دانشگاه ، مراکز و تحقیقاتی و شرکت های دانش بنیان بهره مند شود.

      *سطح الویت: مشخص نیست.

      *راه حل و پیشنهاد(سوابق مطالعاتی): داده ای وجود ندارد.

      *میزان هزینه برآورد شده برای اجرا: در خصوص هزینه ها، بسته به حجم شرح خدمات ارائه شده توسط پیشنهاد دهنده پووپوزال، جای بحث و بررسی کارشناسی خواهد داشت.

    • چالش ها
      • با ما همراه باشید