تاسیس استارتآپ kayako
نام دامنه سایتی که وارون انتخاب کرد از یک چت روم ژاپنی برگرفتهاست.Kayako تبدیل به استارتآپ وارون در زمینه ارائه نرمافزارهای مدیریت خدمات مشتریان شد که در سال 2001 تاسیس و در سال 2018 توسط US-based ESW به یک تجارت جهانی تبدیل شد.
دومین استارتآپ
شور در حال برنامهریزی دومین استارتآپ خود میباشد که نام آن را تا کنون فاش نکرده و تنها بیانکردهاست که یک فناوری HR با هدف تمرکز در بازار هند به جای تمرکز در بازارهای جهانی است.
زمان مناسب برای شروع
شور که فعالیتهای خود را حتی در زمان رکود اقتصادی سال 2008 ادامه داد، معتقد است نباید در انتظار یک زمان مناسب جهت شروع کار نشست.
تدر این زمان چه باید کرد؟
او میگوید: "این زمانها برای شرکتهای نوپا میتواند صرف "تحقیقات بازار، ساخت یکMVP، آزمایش فرضیه، گرفتن بازخورد از مشتری، تکرار سریع آن و داشتن محصولی آماده برای ارائه در زمانی که بازار خوب است" شود.
طعم موفقیت
"او در اوایل 20 سالگی طعم موفقیت را چشیده بود و مالک یک ماشین مرسدس بنز آبی رنگ بود. شور می گوید "اینکه خودت صاحب یک کسبوکار باشی و کسی نباشد که از او فرمانبرداری کنی بسیار شیرین و دلنشین است.
افسانه
ترک تحصیل برای تبدیل شدن به یک کارآفرین نوجوان و موفقیت در آن زمان افسانه بود. شور با اشاره به اینکه وی از یک خانواده ثروتمند است، تاثیر ریسکی که کرده را کم میداند. در صورت عدم موفقیت، بدترین سناریو برای وی بازگشت به کار در کارخانه پدرش یا بازگشت به تحصیل بود.
شجاعتر از شور
او میگوید "اگر من از یک خانواده با سطح درآمد متوسط بودم و دارای اولاد بودم به هیچ عنوان چنین ریسکی را نمیکردم. اما کارآفرینانی هستند که در این زمینه بسیار شجاعتر از چیزی خواهندبود که من بودم. "