مقدمه:
دنیای امروز دنیای فروش و تبلیغاته. بیلبوردهایی که میبینید، ایمیل و پیامکهایی که دریافت میکنید، چیدمان مغازهها، بستهبندی وسایلی که میخرید، پستهایی که توی اینستاگرام میبینید و…، هرکدوم تلاشیه برای اینکه شما قانع به انجام دادن کاری بشید یا چیزی رو بخرید!
اما آدما صرفا به خاطر ویژگیهای یک محصول نیست که ترغیب به خرید اون محصول میشن، بلکه «تصوراتی که از اون محصول توی ذهن افراد شکل گرفته» باعث میشه که اون محصول رو بخرن!
ساختن این تصورات ذهنی برای افزایش فروش محصول، وظیفهی بازاریابی و برندینگه.
«اگه نمیتونی توی یک طبقه نفر اول باشی، یه طبقه دیگه بساز»
این جملهی معروفیه که توی برندینگ زیاد میشنوید. توی این دوره یاد میگیرید که برای «اولین» بودن باید چه فرایندی رو طی کنید، چطور رفتارها و نیازهای مشتری رو بشناسید و محصولتون رو متناسب با خواستههای مشتری ارائه کنید و چطور برندی بسازید که توی یادها بمونه. اینها مواردیه که اگه بلد باشید، خیلی از شرکتها دوست دارن باهاتون همکاری کنن.
محتوای دور:
-آشنایی با آمیخته بازاریابی
- انواع روشهای بازاریابی
- تدوین برنامه بازاریابی استارتاپ
- بودجه بندی فعالیت های بازاریابی
شایستگی های مورد انتظار کسب شده پس از دوره :
- آشنایی با ابزارهای بازاریابی
- تدوین تقویم بازاریابی
- سنجش اثربخشی برنامه بازاریابی
- تدوین برنامه یکپارچه بازاریابی
مخاطبان:
* مدیران
* کارشناسان
* سرپرستان
* فناوران
* استارتاپ ها
گواهینامه های دوره:
ارائه گواهینامه معتبر از ایمینو
مدرس دوره: دکتر حمید محمدی پور
مدت زمان دوره: 8 ساعت معادل 1 جلسه 4 ساعته و 2 جلسه 2 ساعته
زمان برگزاری دوره:
سه شنبه 21 شهریور ماه ۱۴۰2 - ساعت 9:00 تا 13:00
یکشنبه 26 شهریور ماه ۱۴۰2 - ساعت 14:00 تا 16:00
سه شنبه 28 شهریور ماه ۱۴۰2 - ساعت 14:00 تا 16:00
- برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره تلفن (632)41868000 - 021 جناب آقای حسن زاده تماس حاصل فرمایید.
- برای عضویت در سامانه آموزش اینجا کلیک کنید.
توجه
امکان ثبت نام از طریق سامانه آموزش (همکاران ستاد) و پرتال آموزش (فراگیران آزاد و سایر) تا یک روز قبل از برگزاری دوره میسر است.