مقدمه ( درباره دوره ):
گیمیفیکیشن چیست و چه کاربردهایی دارد؟
با رشد تکنولوژی در سالیان اخیر شاهد خلق ایدههای نو برای موفقیت در کسبوکار بودهایم که جدیدترین آنها استفاده از گیمیفیکیشن است. GAMIFICATION یا بازیسازی اصطلاحی است که در چند سال گذشته به ادبیات کسبوکار راه پیداه کرده است.
شاید در ابتدا کمی تجعببرانگیز باشد، اما باید گفت در اینجا قواعد حاکم بر بازیها به کمک کسبوکار میآیند تا در رسیدن به هدف نهایی که همان فروش محصول یا خدمت بوده، به آنها کمک کنند.
بازیسازی رابطه زیادی با وفادارسازی مشتری و ایجاد تعامل وی با شرکت یا سازمان دارد. اهمیت درگیر شدن مشتری با کسبوکار در اینجاست که اگر مشتریان یک شرکت هیچگونه تعامل و ارتباطی با آن نداشته باشند، اساسا هیچ وقت در جریان اخبار و اطلاعات مربوط به فروش محصولات یا تخفیفات ویژه قرار نمیگیرند.
در اینجاست که گیمیفیکیشن در کسبوکار میتواند این مشکل را برطرف کند. البته نباید تصور کرد که استفاده از GAMIFICATION در کسبوکار همان بازی کردن است، بلکه به معنای استفاده از قواعد بازی کردن در رسیدن به نتیجه مورد انتظار است.
این دوره برای چه کسانی مفید است؟
1) مدیران صنعت
2) افراد علاقه مند به بازاریابی
3) افراد علاقه مند به توسعه محصول
4) مدیران سازمان
محتوای دوره:
1) معرفی گیمیفیکیشن چیستی و چرایی
2) موارد استفاده از گیمیفیکیشن در صنعت
3) وفاداری و گیمیفیکیشن
4) چارچوب بارتل
5) مدل 4E
6) معرفی مدل اکتالیسیس
مدرس دوره: مهندس کامران حاتمی
مدت زمان دوره: 4 ساعت
زمان برگزاری دوره:
دوشنبه 22 دی 1399 - ساعت 16-14
دوشنبه 29 دی 1399 - ساعت 16-14
- این دوره برای استارتاپهای مستقر در «ایمینو» بصورت رایگان است .
- سایر علاقمندان شرکت در این دوره با 30 درصد تخفیف با پرداخت شهریه می توانند در این دوره شرکت نمایند.
- برای عضویت در سامانه آموزش، بر روی لینک http://idea.imidro.gov.ir/IdeaPortal/Login کلیک کنید.