X
   
 
    • مدل کسب و کار / برنامه کسب و کار

      در بازار شلوغ امروز تنها کسب و کارهایی پایدار می‌مانند که ساختار سالم و استانداردی داشته باشند. مدل‌های کسب و کار این ساختار را تعریف و هدف و مسیر یک بیزنس را مشخص می‌کنند. درواقع مدل‌های کسب و کار نحوه‌ خلق ارزش بیزنس را مشخص می‌کنند و جایگاه یک کسب و کار را در بازار تعیین می‌کنند.

      در دوره‌ آنلاین «مدل کسب و کار»، شما ابتدا مفاهیم اولیه مدل کسب و کار را می‌شناسید. سپس، با اجزای اصلیکسب و کار آشنا شده و ارزش آفرینی را درک می‌کنید. نهایتا به تحولات و نوآوری‌های مدل کسب و کار می‌پردازیم.

      شایستگی های موردانتظار کسب شده پس از دوره:

      * آشنایی با مفهوم مدل کسب‌وکار، انواع / اجزاء/منافع آن و یادگیری مهارت طراحی مدل کسب‌وکار و ارزیابی آن


      این دوره برای چه کسانی مفید است؟

      این دوره برای صاحبان کسب‌ و کار، مدیران و کارشناسان برند و مارکتینگ، استراتژی‌نویس‌ها، مدیران پروژه و اعضای گروه‌های خلاقیت مناسب است.

      محتوای دوره:

      * آشنایی با مفهوم مدل کسب‌وکار

      * آشنایی با اجزای اصلی مدل کسب‌وکار

      * آشنایی با منافع و مزایای مدل کسب‌وکار

      * آشنایی با اجزاء نه‌گانه‌ی مدل کسب‌وکار

      * طراحی اجزاء مدل کسب‌وکار

      * ارزیابی مدل کسب‌وکار


      گواهینامه های دوره:

      ارائه گواهینامه معتبر از ایمینو


      مدرس دوره: هادی افشاری

      مدت زمان دوره: 8 ساعت معادل 2 جلسه 4 ساعته


      زمان برگزاری دوره:

      چهارشنبه 7 دی ماه ۱۴۰1 - ساعت 8:00 تا 12:00

      چهارشنبه 21 دی ماه ۱۴۰1 - ساعت 8:00 تا 12:00



      - برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره تلفن (648)41868000 - 021 سرکار خانم بابایی تماس حاصل فرمایید.


      - برای عضویت در سامانه آموزش اینجا کلیک کنید.

      توجه
      امکان ثبت نام از طریق سامانه آموزش (همکاران ستاد) و پرتال آموزش (فراگیران آزاد و سایر) تا یک روز قبل از برگزاری دوره میسر است.