X
   
 
    • مدیریت محصول

      در این دوره، مدیران، کارشناسان و علاقه‌مندان یاد می‌گیرند که چگونه ایده‌ای خام را به محصولی موفق در بازار تبدیل کنند. مسیر آموزش از شناخت بازار و تحلیل رقبا شروع می‌شود، با طراحی پرسونای مشتری و تعریف چشم‌انداز و استراتژی محصول ادامه پیدا می‌کند، و با ساخت نقشه راه، مدیریت بک‌لاگ، و اولویت‌بندی ویژگی‌ها به پایان می‌رسد.

      هدف سازمان

      ارتقاء توانمندی مدیران و کارشناسان در مدیریت کامل چرخه عمر محصول، از مرحله ایده‌پردازی تا توسعه و بهبود، با هدف افزایش رقابت‌پذیری و تثبیت موفقیت در بازار.


      هدف دوره

      آشنایی با اصول، ابزارها و فرآیندهای مدیریت محصول و توانمندسازی شرکت‌کنندگان در طراحی، توسعه، لانچ و بهبود محصولات با رویکرد داده‌محور و مشتری‌مدار.


      مخاطبان دوره

      این دوره برای طیف وسیعی از مدیران، سرپرستان و کارشناسان طراحی شده که به دنبال ارتقاء مهارت‌های خود در حوزه محصول هستند.


      سرفصل‌های دوره

      مقدمه‌ای بر مدیریت محصول و نقش مدیر محصول
      تحقیقات بازار، تحلیل رقبا و طراحی پرسونای مشتری
      تدوین چشم‌انداز، استراتژی و نقشه راه محصول (Product Roadmap)
      مدیریت بک‌لاگ و اولویت‌بندی نیازها
      آشنایی با فرآیند توسعه محصول در چارچوب Agile و طراحی MVP
      کار با ابزارهای تخصصی مدیریت محصول (Jira، Trello، Miro)
      مهارت تحلیل داده و تصمیم‌گیری مبتنی بر داده


      مهارت‌ها و شایستگی‌های به‌دست‌آمده

      تدوین استراتژی محصول متناسب با نیاز بازار
      تسلط بر ابزارهای مدیریت محصول و کار تیمی
      توانایی طراحی MVP و اجرای تست‌های اولیه
      درک صحیح فرآیندهای توسعه در محیط‌های چابک (Agile)
      استفاده از داده‌ها برای تصمیم‌گیری‌های کلیدی


      پیش‌نیاز

      آشنایی اولیه با مفاهیم کسب‌وکار و فرآیند توسعه محصول (تجربه کاری یا مطالعات آزاد).


      روش اجرا

      ترکیب آموزش تئوری و کارگاهی همراه با تمرین گروهی و تحلیل موردی.

      این سبک آموزش باعث تثبیت بهتر یادگیری و افزایش مهارت‌های عملی می‌شود.


      روش ارزیابی

      ارزیابی درون‌کلاسی و آزمون‌های عملی
      ارزیابی اثربخشی بلندمدت پس از ۳ ماه


      گواهینامه های دوره:

      ارائه گواهینامه معتبر از ایمینو


      مدرس دوره: دکتر سمیه علایی


      مدت دوره

      ۵ ساعت آموزش فشرده و کاربردی.


      زمان برگزاری دوره:

      سه شنبه 11 مردادماه ۱۴۰4 - ساعت 8:00 تا 13:00


      نحوه ثبت نام و حضور در کلاس ها به شرح ذیل است.

      1. از طریق سامانه ایده

      -برای عضویت در سامانه آموزش اینجا کلیک کنید

      *در آنجا ثبت نام کرده و نام کاربری و رمز عبور دریافت می کنید (توجه داشته باشید که در فرم نمایش داده شده در قسمت سازمان/ شرکت حتما باید گزینه طرح ایجاد زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی را انتخاب کنید)

      *پس از تایید کارشناسان آموزش، برای شما پیام تاییده ثبت نام خواهد آمد.

      *پس از تایید عضویت در پورتال آموزش ایمیدرو، به قسمت «تقویم آموزشی» وارد شوید و دوره موردنظر را انتخاب کرده و پس از تایید قوانین در کلاس ها ثبت نام کنید.


      -2 از طریق لینک مستقیم

      برای ورود با این روش می توانید از لینک مستقیم هر دوره که نیم ساعت قبل از شروع دوره در کانال تلگرام که به مشخصات زیر گذاشته می شود، استفاده کنید.

      در صورت بروز مشکل در ثبت نام با شماره تلفن 41868000-021 و داخلی 632 تماس بگیرید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و شرکت در این دوره ها با استفاده از لینک عضویت یا QR در گروه تلگرام عضو شوید.



      توجه
      امکان ثبت نام از طریق سامانه آموزش (همکاران ستاد) و پرتال آموزش (فراگیران آزاد و سایر) تا یک روز قبل از برگزاری دوره میسر است.