X
   
 
    • رویداد همرسانی دایان 6

      ششمین رویداد همرسانی «دایان» را با محوریت توسعه بازار و تجاری‌سازی محصولات و خدمات شرکت‌های دانش بنیان حوزه «اکتشاف و استخراج» در حضور سیاستگذاران دولتی، بخش خصوصی و دیگر بازیگران این عرصه یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

      با توجه به اینکه بسترسازی برای اکتشاف، استخراج بهینه و فرآوری با بهره‌مندی از توان فنی دانش‌بنیان‌ها از عوامل کلیدی افزایش بهره‌وری و کاهش قیمت تمام شده در بخش معدن و صنایع معدنی محسوب می شود، «ایمینو» درصدد است فرصتی برای معرفی ظرفیت دانش‌‌‌بنیان‌‌‌ها و نوآوران این عرصه فراهم کند زیرا تسهیل در فرآیند جذب سرمایه به ارتقای دانش فنی و تولید ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز کمک خواهد کرد.


      «ایمینو» همواره تلاش کرده با دیگر طرح های زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی همکاری نزدیکی داشته باشد و با ایجاد پایگاه داده اطلاعاتی شرکت های دانش بنیان بخش معدن و صنایع معدنی خدمات تسهیلگری به هسته های فناور ارائه کند. این مرکز همچنین با برگزاری دوره های شتابدهی و پساشتابدهی مخصوص شرکت های دانش بنیان کوچک مقیاس، برگزاری 4 تور فناورانه، برگزاری 5 رویداد نونمایی محصولات و خدمات دانش بنیان با عنوان «دایان» در زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی نقش آفرینی کرده است.


      از این رو در رویداد همرسانی «دایان6» ۵ شرکت فناور و دانش بنیان فعال در این عرصه حضور پیدا خواهند کرد تا توانمندی های خود را شرح دهند و چالش های خود در توسعه بازار مطرح کنند.


      زمان برگزاری:

      یکشنبه 31 اردیبهشت ماه 1402

      ساعت 8:30 تا 13

      مکان:

      سالن همایش ایمیدرو


      لینک جلسه برای حضور آنلاین در رویداد «دایا ن6»

      https://vc349.videocake.ir
      شماره اتاق: 11302
      پین مهمان:21216

      اطلاعات کامل ارائه‌دهندگان، کنداکتور و سین برنامه ۴٨ ساعت قبل از اجرای رویداد در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌گیرد.

    • چالش‌های فناوری و نوآوری ایران
      • با ما همراه باشید