X
   
 
    • طراحی ارزش پیشنهادی مبتنی بر تفکر طراحی

      مهمترین نکته‌ای که در این دوره به آن برمی خوریم، پاسخ به سوالات زیر است: مشتریان من چه کسانی هستند؟

      مقدمه (درباره دوره):

      مهمترین نکته‌ای که در این دوره به آن برمی خوریم، پاسخ به سوالات زیر است: مشتریان من چه کسانی هستند؟​ چه می‌خواهند؟ چرا پول خود را به من بدهند و محصولات و خدمات من را تهیه کنند؟

      این دوره برای چه کسانی مفید است؟

      تمام افرادی که در حال راه‌اندازی کسب و کار یا توسعه بازار و محصول خود هستند می‌توانند از این دوره استفاده کنند.

      محتوای دوره:

      طراحی محصول

      1. آشنایی با مفهوم ارزش پیشنهادی

      2. آشنایی با مفهوم کارهایی که باید انجام شوند

      3. آشنایی با فرایند مصاحبه با مشتریان

      4. آشنایی با تبدیل کارهای مشتری به ویژگی‌های محصول

      مدیریت توسعه محصول

      1. آشنایی با اسکرام برای مدیریت محصول

      2. آشنایی با GDD برای مدیریت محصول


      مدرس دوره: صدرا امامی


      مدت زمان دوره: 9 ساعت معادل 3 جلسه 3 ساعته


      زمان برگزاری دوره:

      سه شنبه 2 آذر ماه ۱۴۰۰ - ساعت 14 تا 17

      سه شنبه 9 آذر ماه ۱۴۰۰ - ساعت 14 تا 17

      سه شنبه 16 آذر ماه ۱۴۰۰ - ساعت 14 تا 17


      - برای عضویت در سامانه آموزش، بر روی http://idea.imidro.gov.ir/IdeaPortal/Login کلیک کنید.