X
   
 
    • وبینار ارزش‌گذاری استارتاپ‌ها

      ارزش‌گذاری استارتاپ در فرایند جذب سرمایه بسیار اهمیت پیدا می‌کند، چرا که درصد سهام واگذار شده به سرمایه‌گذار وابسته به ارزش‌گذاری استارتاپ قبل از جذب سرمایه و میزان سرمایه دریافتی است.

      مقدمه ( درباره دوره ) :

      ​این کارگاه به بررسی کلیات متد و روش های ارزش گذاری استارتاپ ها و چرایی آن می پردازد، مخاطبان این دوره لازم است جهت ایجاد تسلط در دوره های تکمیلی ارزش گذاری که در آینده ارائه خواهد شد شرکت خواهند کرد.


      این دوره برای چه کسانی مفید است؟

      1- کارآفرینان و مدیران استارتاپ ها

      2- مدیران و کارشناسان شرکت های سرمایه گذاری، شتابدهنده ها و مراکز رشد

      3- علاقه مندان به حوزه مالی شرکتی

      4- علاقه مندان به ارزشگذاری استارتاپ ها


      محتوای دوره:

      1- تعریف استارتاپ از دید سرمایه گذاران

      2- روش‌های تامین مالی استارتاپ ها

      3- بهترین روش تامین مالی کدام است و دلیل انتخاب آن؟

      4- چرایی ارزش گذاری شرکت ها و استارتاپ ها

      5- تفاوت ارزش گذاری دارایی ثابت با دارایی فکری

      6- تفاوت ارزش گذاری استارتاپ ها با شرکت های دیگر

      7- تعریف ارزش گذاری Pre-money و Post-money

      8- آشنایی با مدل پیش بینی مالی

      9- معرفی 7 روش ارزش گذاری استارتاپ ها

      10- بررسی چند ارزش گذاری واقعی

      11- بازه حدودی ارزش گذاری ها در سرمایه گذاری های اخیر اکوسیستم استارتاپی

      مدرس دوره : وحید فخر


      مدت زمان دوره : 3 ساعت

      زمان برگزاری دوره :

      دوشنبه 8 دی ماه 1399 ساعت 18-15

      - این دوره برای استارتاپهای مستقر در «ایمینو» بصورت رایگان است .

      - برای استارتاپهای مستقر در مراکز نوآوری و شتابندهنده های سراسر کشور تا تعداد 30 نفر رایگان است .