X
   
 
    • استراتژی‌های ورود به بازار برای کارآفرینان

      اگر می خواهید یک استراتژی قوی برای کسب وکار خود تدوین کنید و نمی دانید باید از کجا شروع کنید این دوره را از دست ندهید.

      مقدمه (درباره دوره):

      اگر می خواهید یک استراتژی قوی برای کسب وکار خود تدوین کنید و نمی دانید باید از کجا شروع کنید؛ در این دوره ما مهم ترین و کاربردی ترین استراتژی ها را به شما معرفی می کنیم در مورد مهم ترین و حساس ترین رقابت های استراتژی صحبت می کنیمبه بررسی و معرفی استراتژی ورود به بازار می پردازیم نکات کلیدی در طراحی استراتژی برای کسب و کار را به شما می آموزیم

      این دوره برای چه کسانی مفید است؟

      تمام افرادی که در حال راه‌اندازی کسب و کار یا توسعه بازار و محصول خود هستند می‌توانند از این دوره استفاده کنند.

      محتوای دوره:

      1. آشنایی با مفهوم استراتژی در بازاریابی

      2. آشنایی با آمیخته‌ی بازاریابی

      3. معرفی انواع استراتژی‌های بازاریابی و تأثیر هر کدام بر آمیخته‌ی بازاریابی


      مدرس دوره: دکتر هادی افشاری


      مدت زمان دوره: 9 ساعت معادل 3 جلسه 3 ساعته


      زمان برگزاری دوره:

      شنبه 6 بهمن ماه ۱۴۰۰ - ساعت 14 تا 17

      شنبه 13 آبهمن ماه ۱۴۰۰ - ساعت 14 تا 17

      شنبه 20 بهمن ماه ۱۴۰۰ - ساعت 14 تا 17


      - برای عضویت در سامانه آموزش، بر روی http://idea.imidro.gov.ir/IdeaPortal/Login کلیک کنید.