مقدمه (درباره دوره):
اگر می خواهید یک استراتژی قوی برای کسب وکار خود تدوین کنید و نمی دانید باید از کجا شروع کنید؛ در این دوره ما مهم ترین و کاربردی ترین استراتژی ها را به شما معرفی می کنیم در مورد مهم ترین و حساس ترین رقابت های استراتژی صحبت می کنیمبه بررسی و معرفی استراتژی ورود به بازار می پردازیم نکات کلیدی در طراحی استراتژی برای کسب و کار را به شما می آموزیم
این دوره برای چه کسانی مفید است؟
تمام افرادی که در حال راهاندازی کسب و کار یا توسعه بازار و محصول خود هستند میتوانند از این دوره استفاده کنند.
محتوای دوره:
1. آشنایی با مفهوم استراتژی در بازاریابی
2. آشنایی با آمیختهی بازاریابی
3. معرفی انواع استراتژیهای بازاریابی و تأثیر هر کدام بر آمیختهی بازاریابی
مدرس دوره: دکتر هادی افشاری
مدت زمان دوره: 9 ساعت معادل 3 جلسه 3 ساعته
زمان برگزاری دوره:
شنبه 6 بهمن ماه ۱۴۰۰ - ساعت 14 تا 17
شنبه 13 آبهمن ماه ۱۴۰۰ - ساعت 14 تا 17
شنبه 20 بهمن ماه ۱۴۰۰ - ساعت 14 تا 17
- برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره تلفن های 26856300 و 26856306 تماس حاصل فرمایید.
- برای عضویت در سامانه آموزش، بر روی http://idea.imidro.gov.ir/IdeaPortal/Login کلیک کنید.