درباره دوره:با رشد و توسعه فعالیت سازمان، دامنه روابط آن نیز روزبهروز گسترش مییابد. ابزار حفظ و تداوم توسعه این ارتباطات، تسلط به فن مذاکره است.یک مدیر برتر در داخل و خارج سازمان به عنوان زبان گویای کار فرمای خود باید از منافع شرکت و یا سازمان خود دفاع نموده و اولویتهای سازمان مطبوعه خود را به گوش همه برساند و در تعامل با زیر دستان، جلسات و اداره جلسات باید حرفه ای عمل نماید. مذاکره کردن و برقراری ارتباط موثر یکی از اساسی ترین مراحل فرایند پیچیده مدیریت و موفقیت در بلند مدت و کوتاه مدت می باشد. دانستن اصول مذاکره، پیروزی سازمان را در مذاکرات تضمین میکند و سرمایهگذاری بر یادگیری این امر، سرمایهای همیشگی و بهرهای مادامالعمر را برای سازمان به ارمغان میآورد.