X
   
 
    • زنجیره ارزش خدمات «ایمینو»
      مرکز نوآوری
      • برنامه رویش (پیش شتابدهی)

      » مدت 1 تا 3 ماه           TRL 1-3

      • برنامه شکوفایی (شتابدهی)

      » مدت 6 تا 9 ماه           TRL 4-6

      • برنامه ورود به بازار (تجاری‌سازی)

      » مدت 2ماه

      مرکز رشد
      • برنامه رشد

      » مدت 3 تا 6 سال TRL 7-9

      • برنامه پسا رشد

      » مدت 7 تا 9 سال CRL 1-3

      مرکز توسعه
      • برنامه توسعه

      » مدت 10 سال           CRL 4-10

    • برنامه های مرکز رویش
      برنامه رویش (پیش شتابدهی)
      مدت 1 تا 3 ماه TRL 1-3

      امورآموزش و مشاوره:

      • برگزاری دوره‌های آموزش مبانی کسب‌وکار و کارآفرینی
      • ارائه خدمات مشاوره‌های فنی، کارآفرینی و کسب‌وکار

      تأمین مالی و سرمایه‌گذاری پیش از کشت ایده یا پیش بذری (The Pre-seed Funding) شامل حمایت‌های نقدی و غیرنقدی تا سقف 50 میلیون تومان

      خروجی استارتاپ‌ها در دوره رویش:

      • طراحی بوم مدل کسب وکار (خلاصه مدیریتی) - (BM (Business Model

      مخاطب هدف تو چه کسی است؟ چه دردی از مخاطبان را دوا می‌کنی؟ چه ارزشی برای مشتری ایجاد می‌کنی؟ قرار است چطور مشتری‌ها را جذب و حفظشان کنی؟ قرار است چطور کسب درآمد کنی؟ روشت برای توزیع محصولات چیست؟ هزینه‌ها را حساب کردی؟ حاشیه سودت چقدر است؟ چطور بازاریابی می‌کنی؟

      • طرح کسب‌وکار (کلی تفصیلی) – (BP (Business plan

      تحلیل صنعت؛ شرح فعالیت؛ برنامه‌ی فنی و عملیات؛ برنامه‌ی بازاریابی؛ طرح سازمانی؛ برنامه‌ی مالی؛ برنامه‌ی مدیریت ریسک؛ برنامه‌ی زمان‌بندی اجرایی

      برنامه شکوفایی (شتابدهی)
      مدت 1 تا 3 ماه TRL 4-6

      امور آموزش و مشاوره :

      • آموزش کارآفرینی، استراتژی، بازاریابی و تبلیغات راهبردهای ورود به بازار
      • ارائه مشاوره های فنی، کنترل پروژه، کارآفرینی و کسب و کار و ارائه محصول

      تامین مالی سطح کشت ایده یا سرمایه‌گذاری بذری (Seed Funding Stage)شامل حمایت های نقدی و غیرنقدی

      • 150 میلیون تومان پرداخت نقدی
      • 150 میلیون تومان پرداخت غیر نقدی در قالب خدمات آموزشی، کارگاهی و آزمایشگاهی

      خروجی استارتاپ ها در دوره شکوفایی:

      • طراحی بوم مدل کسب وکار بصورت نهایی - Business Model) BM)
      • فایل طرح کسب‌وکار به‌روزشده Business Panel) BP) و کشف بازار و دستیابی به متقاضیان صنعتی بالفعل
      • مطالعه امکان‌سنجی (طرح توجیهی) برای اتخاذ تصمیم در مورد سرمایه‌گذاری (Feasibility Stusy)
      • مدلسازی مالی و برنامه مالی فاز صنعتی یا تجاری‌سازی (FP)
      • کمینه محصول اولیه (MVP) تست شده در فاز پایلوت آزمایشگاهی
      • رسیدن به محصولی با ویژگی‌های تکرارپذیر در مقیاس بالا
      • تکمیل‌شدن ساختار حقوقی تیم
      • کسب مهارت‌های مورد نیاز توسط اعضاء تیم نظیر فراگیری اصول مدیریت کسب‌و‌کار
      • دسترسی به بازار فروش محصولات فناورانه
    • برنامه ورود به بازار (تجاری سازی)
      مدت دوره 2 ماه
      • جذب سرمایه - تامین مالی سطح الف - راند A
      • شبکه سازی
      • ارایه محصول یا خدمت یا حضور سرمایه گذران
    • برنامه های مرکز رشد
      برنامه رشد (پساشتابدهی)
      مدت 1 تا 3 ماه TRL7-9

      شرکت رشدی:

      شرکت نوپا است که می خواهد توسعه و عرضه محصول فناورانه خود را آغاز کند.

      برنامه پسارشد
      مدت 1 تا 3 ماه CRL1-3

      شرکت پسا رشدی :

      شرکتی است که وارد بازار شده و به دنبال تثبیت بازار خود است.

    • برنامه های مرکز توسعه
      برنامه توسعه
      مدت 1 تا 3 ماه CRL4-10

      شرکت توسعه ای :

      شرکتی رشد یافته است که به دنبال توسعه محصول یا بازار است.